Analyse en actieplan.

We beginnen met een uitgebreide analyse. Het doel is om de huidige situatie te evalueren, de ontbrekende of zwakke elementen te definiëren en een gedeelde visie van marketing automation te creëren voor alle belanghebbenden.

  • Funnel oftewel- trechter-analyse
  • Datakwaliteit & Verzamelde data
  • Bepalen analytische doelen
  • Strategiebepaling & KPI's
Uitwerken actieplan.

We bepalen de perfecte situatie, het doel is om de toekomstige behoeften en prioriteiten te definiëren op basis van uw bedrijfsprioriteiten en doelstellingen. We kijken hier wat mogelijk is en wat we kunnen uitwerken.

  • Mapping van de customer journey
  • Inhoudsplan
  • Data-strategie & Lead scoring
  • Implementatie
Implementeren.

We bouwen de marketing automation op. We creëren content en stellen de stappen en de triggers zorgvuldig in. Het doel is om verschillende componenten te bouwen en te testen.

  • Creëren van content
  • Sjablooncreatie & Grafisch ontwerp
  • Creëren van de campagnes
  • Q&A testing
Lanceren & Optimalisatie.

We maken en evalueren de campagnes. Het doel is om de acties continu te verbeteren en het platform te gebruiken om steeds meer marketingactiviteiten te automatiseren om humanitaire fouten te voorkomen.

  • Uitvoering en beheer van campagnes
  • Analyse & Dataverzameling
  • KPI-dashboard
  • Optimaliseren van de funnel
Nieuwe kansen ontdekken.

Ons werk stopt niet na de lancering; in plaatst daarvan herhaalt het proces zichzelf. Nadat we jouw merk in het wild hebben begeven, duiken we nogmaals diep in de gebruikersgegevens om de wins te begrijpen en nieuwe kansen te identificeren zodat we die in de volgende uitvoeringsronde kunnen verbeteren. Dit doen we door te luisteren naar echte gebruikersfeedback en door de ontwikkelingen in de branche en digitale trends bij te houden. Zo behoud je concurrentievoordeel en leveren we maximale waarde voor jouw bedrijf.

Neem contact op