Strategie en actieplan.

We starten met een gebruikersonderzoek en een analyse van je website. Op basis daarvan werken we een conversieoptimalisatie strategie uit. Een duidelijk actieplan om die strategie waar te maken.

  • Wat zijn de zwakke plekken van je website en online marketing?
  • Wat zijn quick wins?
  • Wat zijn structurele oplossingen?
  • Wat zegt de data?
  • Wat moeten we optimaliseren?
Uitvoeren.

Dit is wanneer we zaken voor elkaar krijgen. Uitvoeren wat we samen geïdentificeerd hebben als belangrijkste doelen in de voorafgaande fase van het traject.

  • A/B testing
  • Multivariate testings
  • Technische optimalisaties
  • Verbeteren van de landingspagina's
  • Verbeteren van traffic
Nieuwe kansen ontdekken.

Ons werk stopt niet na de lancering; in plaatst daarvan herhaalt het proces zichzelf. Nadat we jouw merk in het wild hebben begeven, duiken we nogmaals diep in de gebruikersgegevens om de wins te begrijpen en nieuwe kansen te identificeren die de volgende uitvoeringsronde zullen verbeteren. Door te luisteren naar echte gebruikersfeedback en ontwikkelingen in de branche samen met digitale trends bij te houden, behouden we je concurrentievoordeel en leveren we maximale waarde voor jouw bedrijf.

Neem contact op
Jouw traject bij ons.

Data gedreven

Door inzichten te hebben in gebruikersgegevens ontdekken we waar we kunnen verbeteren.

Testen wat het beste werkt

Wij voeren A/B-tests, multivariate-tests en omleidingstests uit op de content van jouw website, zo ontdekken we wat het beste werkt voor jouw bezoekers.

Aantrekkelijker maken

Eén versie werkt zelden voor iedereen. We passen je website aan zodat deze geschikt is voor je doelgroep.

Testen op verschillende apparaten

We ontdekken welke apparaten minder presteren en verbeteren vervolgens de site zodat het conversiepercentage op deze apparaten ook zal stijgen.

Dieper in details

We gaan steeds dieper in op details om continu de UX-ervaringen te verbeteren, dit proces herhaalt zichzelf.

Personalisatie

Tonen van een gepersonaliseerde inhoud aan gebruikers is een essentieel onderdeel van het CRO-traject.